Caută acilea...

marți, 5 iunie 2012

Previziuni Euro 2012 (1) - Grupa B

Fiindcă se apropie cu pași repezi Euro 2012, o să încerc să fac și eu niște pronosticuri, iar la final să văd câte am nimerit.

O să încep cu grupele, iar prima pe listă este "Grupa Morții", adică B, formată din Olanda, Danemarca, Germania și Portugalia. Începe cu această grupă și pentru că am un client favorit aici :).

Așadar, aparent cea mai puternică grupă are în viziunea mea două favorite certe și acelea nu pot fi decât Olanda și Germania. Toate au călcat strâmb in amicale, în ultimele săptămâni, dar batavii rămân, indubitabil, o forță de speriat, când joacă pe miză. Germania este, de asemenea, o sperietoare pentru orice echipă și are și de ce să fie. Danemarca e clar outsidera grupei și, aș spune eu, și una dintre outsiderele competiției. Orice punct luat poate fi considerat un succes. Minunea din '92 nu se mai poate repeta. E ca România '94 vs România 2012.

Am lăsat Portugalia la urmă pentru că această echipă mi se pare, la o scară mai mică, precum Olanda sau Spania de până în 2008. O echipă cu multe vedete, puternică, ce ar fi putut să ia măcar un trofeu în ultimele decenii, dar mereu s-a poticnit. Anul ăsta speră iar, fiindcă îl are pe gelatul Ronaldo. Dacă e să spere, speră grație lui Nani și altora, nu gelatului. Bag mâna în foc că nu vor face nimic nici în acest an și probabil că nici nu vor ieși din grupă. Fițosul nu mai e la Real Madrid, să aibă o echipă de 5 stele care trage pentru el. Va trebui să tragă el echipa, iar aici se va vedea că playboy-ul cu acnee nu are calitatea asta. Este mult prea individualist, vrea să fie numai el în centrul atenției. Astfel va rata marea lui șansă de a-i lua fața lui Messi la Balonul de Aur din acest an.

Concluzie: Olanda și Germania vor ieși din grupă. Portugalia poate, cel mult, să decidă ordinea primelor două în grupă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!