Caută acilea...

sâmbătă, 16 iunie 2012

Mourinho, puți, bă, puți!

Nu, nu s-a supărat Giovani Becali pe Mourinho, e doar părerea mea despre caracterul lui. Nu una care să fie diferită de a lumii întregi. Jose e un strateg foarte bun și un psiholog cel puțin la fel de bun. Dar e un gunoi împuțit ca și caracter uman.

Să și explic, încă o dată, de ce am părerea asta. Am văzut niște declarații ale omului care nu a pus vreodată piciorul pe minge ca jucător profesionist. Era extrem de deranjat de faptul că presa a asemuit jocul Spaniei cu cel al Barcelonei, așa cum am făcut-o și eu aici. "Spania nu e doar Barcelona". Așa e, dar e mare parte din ea. Cică Barcelona e doar fosta câștigătoare a campionatului din Spania, nimic mai mult. Așa, și? Câți spanioli are în lot Barca și câți are Real, mai ales decisivi? Ăia care au schimbat istoria în ultimii 4-5 ani au uitat fotbalul anul ăsta?

Cică are și el 5 jucători la lot, doar cu doi mai puțin ca Barca. Dintre ăia 5, unul e portarul (poate sta oricine în poartă, că nu are nimic de apărat), 3 fundași (maxim 2 titulari) și un mijlocaș defensiv. Barcelona are un atacant, 4 mijlocași de creație (ăștia fac jocul unei echipe, băi neam de becali), un fundaș și un portar. Păi crezi că un joc ți-l câștigă fundașii, nenea Jose? Uiți că Real nu îi dă la naționala Spaniei pe Oezil, Di Maria, Benzema, Higuain, Kaka, Khedira, Diarra, ronaldo etc? * Și să nu mai vorbim de jocul lui Ronaldo la Euro...

Să nu îi uităm de la Barcelona pe Puyol și Villa, accidentați acum, dar titulari de bază în alte împrejurări. L-am mai putea adăuga pe Thiago Alcantara, poate și pe Christian Tello. Oricum ei sunt viitorul. Păi cum e nenea Jose cu cifrele astea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!