Caută acilea...

marți, 14 august 2012

Mărturie sinceră a unui muncitor pe Văcărești, despre șantier: "Sper să mai țină 20 de ani, că mie mi-e bine"

Fiert din cauza condițiilor de deplasare prin București, căutam o rută ocolitoare cu bicicleta pe lângă "pasajul" Văcărești - Mihai Bravu. Un "muncitor" (mai bine îi zicem angajat al unei companii căpușă a Primăriei) mă vede că înjuram și eram gata să o iau printre mașini și îmi sugerează să o iau prin benzinărie, că e mai bine. Ok, zic, "dar se va termina vreodată cu șantierul ăsta?", îl întreb. "Io sper să mai țină 20 de ani, că mie mi-e foarte bine", a fost mărturisirea lui.

A, păi bine tati. Totul e în regulă. Credeam că s-a schimbat ceva cât am lipsit din țară. În continuare dăm țepe și ne facem că muncim. Cât timp există plătitori de impozite, vor avea și băieții deștepți din ce să trăiască.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!