Caută acilea...

duminică, 29 iulie 2012

SMS: "Nu pot ei boicota, cât putem noi vota (fura)"

Iată cum mă îmbie FSN-ul să vin la vot. Oare cine deține numărul ăsta 0720 981 331? De unde se trimit mesajele? Cât îi costă? De unde dracu' au numărul ăsta al meu, că nu am mai încărcat cartela asta din 2009 sau 2010. De la cine or fi cumărat ei baza de date? Băi, și cum mă găsiră pe mine, un înfocat votangiu :)

Și parcă nu mai era voie să se facă astăzi campanie electorală?!
Bun, și cu această postare închei transmisiunea din Rromânia. Ne vedem în viitor, dintr-o țară mai civilizată.

2 comentarii:

  1. Brugner bacsi, se pare ca si cu mintea ai ramas tot pe vremea FSN-ului. Da-i tare inainte, fericiti vor fi cei saraci cu duhul ca tine! A lor va fi imparatia cerurilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Horia, n-aș vrea să mă iau de etatea ta, dar cred că voi ne-ați adus în starea în care se află țara acum, odată cu FSN-ul care l-ați votat cu obsesie în primii ani de după lovitura de stat din 89. Sau poate mai crezi că și aia a fost revoluție.
    Voi, feseniștii, aveți astăzi șansa să decideți din nou întoarcerea în trecut. Dacă sunteți suficienți, o veți face. Dacă nu, gura mică.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!