Caută acilea...

vineri, 27 iulie 2012

Hoții pe care îi votați, cei mai buni actori

Cei pe care îi votați, da. Eu m-am săturat de ei. Puteți să mă acuzați de orice, nu mă interesează. Mai mult mă interesează că sunt atâția papițoi care încă votează și cred că alesul lor le va aduce ceva mai bun în această viață.
Hoți? Daaaaa, toți sunt hoți! Știți unul care nu a furat, aflat într-o funcție de conducere? (lasați la o parte preferințele politice și gândiți cu capul* - *cel de pe umeri).
Iar când vine vorba de actorie, nimeni nu îi întrece. Asta mi-a dovedit-o și Băsescu, joi. Ce spectacol a dat, cu "căpitan de cursă lungă pentru poporul român"... Dar nu e vinovat el sau cei ca el, că-și joacă foarte prost rolurile. Sunt vinovați cei din juriu, adică voi, băi, inepților, care încă mergeți la vot pentru ei.
"Și, ce să facem? Cu cine votăm?"
Dați-le foc la case, la mașini, hăituiți-i, pe ei și pe familiile lor. Ieși cu adevărat în Piețe, nu 200-300, ci 20.000 - 30.000, pe puțin. Nu votați pe nimeni, "peizanilor"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!