Caută acilea...

miercuri, 31 octombrie 2012

VIDEO | Dinamo, nu ești singură! Reading-Arsenal, poate cel mai nebun meci din istoria Angliei!

Trebuie să păstrăm proporțiile, până la urmă singura asemănare e că echipa gazdă a condus cu 4-0. Restul e... legendă.

Cupa Ligii Angliei a oferit în noaptea de 30-31 octombrie 2012 poate cel mai tare meci din istoria competiției (cel puțin!).

De aceea îmi place să urmăresc fotbalul din Anglia, pentru că acolo se întâmplă foarte des astfel de lucruri stranii. Când am văzut, pe Livescore, scorul la pauză, 4-1 pentru Reading, am avut o presimțire. Așa că am căutat un streaming și hop! Am avut dreptate - s-a dovedit a fi o nebunieeeeeeee de meci. Scor final 5-7.

Vorbele sunt de prisos, hai sa vedem imaginile (la ora postării nu era gata rezumatul meciului).

Live video updates: Reading v Arsenal (Capital One Cup) |

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!