Caută acilea...

luni, 15 octombrie 2012

Mimi, tot un golan împuțit rămâi. Meriți soarta lui Nikolic și Matei!

Vorba lui Dan Dumitrescu, ce-l ascult chiar acum când scriu: "Mi se umple fundul de emoții când văd asemenea știri" și completez eu: alea din CanCan sau despre Mimi Stoica ori Jiji Fecali. Chiar nu m-ar fi interesat, nici de data asta, dacă se îmbată un fotbalist sau stă până la 5 dimineața în club, dacă el rupe norii când e pe teren. Băi, dar nu e cazul când vine vorba de Nikolic sau Matei. Niciunul nu e mare fotbalist, dar și mai grav e că s-au lăsat filmați când borau ca niște copii de gimnaziu la prima băută din viața lor.

Și, bomboana pe colivă, în povestea asta, este comunicatul grosolan de penibil al lui Mimi Stoica. Atât de penibil, folosindu-se de numele și rezultatele Stelei pentru a se scoate și pe el, încât îmi vine și mie să borăsc, precum lui Nikolic. Iată o bucată din comunicatul acestei primate: "Am fost şi eu, şi membri ai staff-ului, avem şi noi nevoie să ieşim măcar de 2-3 ori pe an. Daca ştiau să bea, nu li se făcea rău. Ei ştiu doar să alerge mai mult ca adversarii, să câştige şi să ne facă mândri că suntem stelişti. 24!!!".

Ce, mă??? 24? Ce 24, mă, golan împuțit? Cum adică nu știu să bea? Păi nu i-ai învățat tu? Că te pricepi la toate. Cum ai tupeul să încerci să îi scoți din rahatul ăasta urât mirositor, susținând că ei știu doar să alerge mult? Băi mitocanule, du-te înapoi la tine în sat și lasă-ne cu asemenea grețuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!