Caută acilea...

luni, 28 ianuarie 2013

Fabulos! Controlorii se vor camufla mai bine cu telefoanele-compostor de 350 de milioane!

Am avut si eu ocazia sa observ aceasta tehnologie extrapamanteana de aproape, intr-o zi cand a venit un pirpiriu sa-mi verifice cardul. Atunci n-am luat in considerare telefonul, am zis ca ma verifica pe google sau se face ca ma verifica si el sta pe facebook. Dar nu era asa, am aflat azi de aici. Telefoanele sunt noile mijloace de camuflaj ale controlorilor RATB, spun smecherii care au platit pentru fiecare Samsung Google Nexus aproape 35.000 de lei, adica 350 de milioane vechi, adica vreo 8.000 de euro. Si au cumparat 200 de bucati!

Intr-adevar, este uluitor cand platesti de mai bine de 20 de ori pretul unui astfel de telefon, doar fiindca are in plus un software de la UTI. Nicidecum nu a fost ideea unor oameni din cele doua entitati (RATB si UTI) pentru a se imbogati. Si, ce nu face RATB pentru a descuraja blatistii. Mai ales ca aceste gadgeturi ii vor camufla mai bine pe controlori, cica. Nu stiu exact cum. Vor face holograme, ii vor face invizibili, nu vor mai scoarte carnetelele sa iti dea amenda in scris, ci prin email sau facebook, ne vor prezenta legitimatiile in format jpeg, vor purta camasi inflorate? Si oricum nu inteleg ce vor face pricajitii aia sau femeile cu aceste telefoane cand vor da peste 1-2-3-n tigani care nu taxeaza.

Ce subiecte de caterinca ar fi amenzile pe facebook, in format pdf. Ce ne-am mai amuza sa vedem ca sunt analfabeti. Iar ei s-ar apara spunand ca nu au putut sa 'dactilografieze' corect din cauza butoanelor mici si fiindca soferul punea frane prea des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!