Caută acilea...

joi, 7 aprilie 2011

Șoferul de oraș e cel mai prost animal (foto)


Adăugaţi videoclip
Nu e chiar de actualitate, e din aceeași aceeași perioadă, dar din 2010, poate chiar 2009. Nu contează așa mult de când e, pentru că poza asta e de actualitate oricând.

Nu vreau să mi se spună că sunt misogin, dar cred că sunt șanse să fi fost o femeie cea care a parcat așa. Oricum, e mai puțin important ce sex avea șoferu, important e că m-aș fi putut preface că mi-a apărut brusc această mașină în față, în timp ce mă deplasam regulamentar pe banda pentru biciclete. Din păcate, n-am făcut-o...

P.S.: Revin cu o precizare, pentru a nu se simți cineva lezat de titlul adaptat după versul Paraziților. Nu orice șofer de oraș e prost, dar unii depășesc cu mult media de normalitate.

P.P.S.: Mai adaug o fotografie, găsită în același folder. Este un alt morman de prostie, într-un morman de căcat, unul uriaș, după cum se vede. Nicio grijă nu avea că circulă pe unde nu ar trebui. Ba chiar venea cu viteză și cu tupeu.

Și, da, ambii au fost surprinși în aceeași zi, la câteva minute distanță, într-o zonă considerată destul de civilizată.

Despre ăștia trebuia să postez de mult, dar abia atunci cred că mi-a venit și mie pofta de a blogări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!