Caută acilea...

luni, 4 aprilie 2011

Revista presei: Sosia Adelinei Pestrițu, Elena Hueanu și sarcina Oanei Zăvoranu

O răsfoire de aproximativ 120-180 de secunde a celor mai citite tabloide online a reușit să mă impresioneze mai tare decât (uite e/uite nu e) dezastrul de la Fukushima.

1. Pe site-ul ziarului care zornăia un buchet de chei prin anii '90 am descoperit PRIMUL prictorial cu... sosia... - tadadadaaaaaammm - Adelinei Pestrițu! Băi fraților, așa ceva e absolut fabulos! Presupun că (așa ca și mine) extrem de mulți oameni au dorit să o vadă pe Pestrița goală mai des. Așa că imediat (presupun) s-a organizat un concurs de sosii ale uneia dintre cele mai reprezentative și nefolositoare curve din rromânia.

2. A doua știre senzațională, descoperită într-un interval foarte scurt, a fost identificată pe cel mai vizitat site tabloid, cel care urmează să rămână fără extensia tipărită, în viitorul apropiat (zice lumea). Este vorba despre Elena Hueanu. Da, chiar despre ea!! Nu credeați să mai aflați ceva despre ea? Cum nu? Dat fiindcă a fost prietena fotbalistului (pauză pentru câteva momente cât să mă documentez cu privire la numele lui) Cristi Coandă, nu poate să dispară așa peste noapte (la fel cum a și apărut). Suntem extrem de bucuroși (eu, cel puțin, sunt extaziat) să aflăm că Elena HUEANU este implicată într-o nouă relație. La mai mare! Așteptăm detalii picante despre iubitul ei și ce tampoane folosește! Stai așa, asta cu tampoanele ar putea fi un news alert oricând.

3. E cea mai importantă știre, circulă peste tot, emisiunile pentru cimpanzei, care încep la 16:45, 17, 17:45 și 23:45, o întorc pe toate fețele. Este drama Oanei Zăvoranu, care a pierdut sarcina cu Trudu. Ce, nu era gravidă? Incredibil! Și mie mi-era rușine să spun că am aceeași bănuială, de frică să nu mă creadă lumea un insensibil. Între noi fie vorba, dacă avea cotă la pariuri că nu este gravidă și că totul este căcat proaspăt pentru cimpanzei, nu putea să aibă mai mult de 1,02. Dacă ar fi avut mai mult, erau bani pe jos :) și mă aplecam eu să-i iau.
P.S.: Și la 1,02 erau bani pe jos, dar nu aveam atât de mulți ca să-i înmulțesc cu 1,02 și mi-am promis că nu mai iau niciodată cote sub 2.

Un comentariu:

  1. m place cum ti ai redesigneuit blogul, andrutsa :D (ba nene da` greu mai postezi un comentariu)

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!