Caută acilea...

marți, 8 martie 2016

Dracul se fereste de tamaie si omul normal de mesterulcasei.com.ro

Stii ca se intampla mereu sa ai nevoie de un instalator/mester in cele mai nepotrivite momente? Si de fiecare data iti zici "unde dracu' sa gasesc unu' care sa-si faca treaba bine, sa nu ma jupoaie de bani, ca e 'jupan' si eventual sa am si o garantie?". Si mereu ramai fara raspuns. Prietenii nu cunosc acest personaj ideal, civilizat si responsabil. Apelezi la internet, ca acolo gasesti orice. Si uite asa se poate intampla sa ajungi pe primul website iesit in cale, si cu reclama pe google.

Deschizi www.mesterulcasei.com.ro si alte cateva site-uri si analizezi. Daca nu esti prost bata, vezi imediat ca e o salba de website-uri cu nume diferite care se refera totusi la acelasi site si acelasi nefericit personaj - www.mesterulcasei.com.ro. Dar si mai nefericit vei fi tu daca ajung sa discuti cu boul asta. Si probabil ca e si singurul bou "mester", asa cum zice numele. Si crede ca se pricepe la orice, adica genul de om de care sa te feresti ca le face pe toate, dar nimic bine.
Un incapabil care probabil nu a putut sa termine 12 clase si a mers sa faca o scoala de meserii. Acum si-a facut si un site cat de cat decent si crede ca va putea prosti multi oameni cu smecheria lui. Genul de om care cand nu are argumente ridica tonul si iti zice "daca te pricepi mai bine...". Da, mi-a zis-o.

Sa trecem la caz real: se strica robinetul de trecere la baie. Cauti si dai de personajul asta. Te uiti pe site si vezi ca scrie clar negru pe alb ca pretul pentru inlocuire robinet de trecere e 25 de lei. Il intrebi daca acorda garantie pentru montaj, iritat zice ca da. Il mai intrebi daca vine si cu piesa, deja fierbe. Dar zice ca da. Il intreb cand poate sa vina, e deja pregatit sa ma bata. Pe langa ca a fost foarte deranjat ca ii cer prea multe detalii fara ca el sa constate minunea: nu merge robinetul!, am facut imprudenta sa il intreb si cat ar fi manopera. 150, zice el dupa ce mai m-a mustrat nitel. Apoi ii zic ca pe site scrie 25 de lei. Cum?!!?? Unde ba? 25 e doar piesa! Bla bla bla bla, hau hau hau hau... Latra ca un dobitoc in telefon. I-am simtit scarba de la inceput, tonul ridicat si agresiv si cand a ajuns la stadiul de a urla la mine si a-mi spune ca ce vad eu pe site-ul lui de dobitoc nu e corect, i-am multumit si i-am inchis telefonul.

Asadar, daca nu ati inteles, dobitocul asta cu un singur numar de telefon (se vede si in poza - 0722 974 760), care nu se recomanda cand raspunde, nu zice ca e firma cutarica, nu nimic, trebuie evitat, si de ar fi sa fie ultimul instalator pe lume, Mai bine inveti tu sa iti schimbi ce ai nevoie, altfel vei regreta amarnic.

Un comentariu:

  1. Am avut si eu o neplacere cu acest "mester". Am montat 3 aplice, iar pentru aceasta operatiune, din cauza faptului ca a schimbat 2 circuite sa se aprinda un o parte din becuri la prima a pasare a intrerupatorului si cealalta parte la a 2-a, mi-a cerut 200 lei(in conditiile in care pe site scrie clar ca pretul este 25 lei/buc. Am inteles, poate a fost inginerie complicata si am platit. Dupa o vreme mai aveam de montat inca 3 plafoniere, sun, raspunde aceeasi voce trista care nu se recomanda, imi spune sa dau un mesaj cu adresa si data la care sa vina, fac toate astea. Primesc comfirmarea, la data stabilita imi iau liber de la serviciu, si astept, si astept. Nu apare nimeni, pun mana pe telefon, raspunde, dar imi zice ca nu are nici o programare, ca nu am vorbit cu el,dand impresia ca el e doar un angajat si altcineva face programarile. I-am zis sa verificice mesajele din telefon, unde stiam ca am comfirmarea,iar dupa ce se convinge ca e asa imi spune sec"telefonul mai da si mesaje automate.Asa ca nu recomand sub nici o forma aceasta pseudofirma neserioasa

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!