Caută acilea...

miercuri, 1 septembrie 2010

Care sunt diferențele între personaje?

Nu mai știu unde am văzut poza din stânga (mă rog, nu chiar aceeași, că n-am reușit s-o găsesc identică, dar e asemănătoare), dar m-a inspirat să mai postez și io ceva pe blogu' ăsta prăfuit. Și aveam o grămadă de idei cât timp am fost pe mirificul nostru litoral. Dar mi-or trecut.
*Acum înțeleg și io de ce pițiponcii și pițipoancele nu mai pot sta nici pe plajă fără laptop sau net pe mobil. Te pomenești că îi trece o... inspirație și n-au cum să posteze online.

În fine, revin la poze. Care sunt diferențele între personaje? Sunt?

Un comentariu:

  1. vizibil sunt multe diferente :)) dar daca stai sa le analizezi mult mai bine ai sa-ti dai seama ca de fapt nu este nici o diferenta :)) in concluzie "oierul" sau "ciobanul" are gena de rrom? :)

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis, pro sau contra? Spune!